Мета уроку: сформувати знання про фундаментальні взаємодії в природі, межі застосування фізичних законів і теорій. Очікувані результати: учні повинні називати структурні рівні Всесвіту, наводити приклади об’єктів мікросвіту, макросвіту, мегасвіту; знати, чому фізичні закони й теорії мають певні межі застосування; знати про фундаментальні взаємодії в природі; усвідомлювати, чому закони збереження мають фундаментальний характер; називати види енергії в природі. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Наочність і обладнання: навчальна презентація, комп’ютер, підручник. План вивчення нового матеріалу: 1. Структура Всесвіту (Мікросвіт, Макросвіт, Мегасвіт) 2. Фундаментальні взаємодії у Всесвіті (Гравітаційна, Електромагнітна, Сильна, Слабка) 3. Фундаментальний характер законів збереження в природі 4. Прояви закону збереження і перетворення енергії |