Мета: ввести поняття про коливальний рух, навести приклади коливальних рухів у природі та житті людини; розглянути фізичні величини, за допомогою яких можна охарактеризувати коливальний рух.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні вчяться розуміти математичні моделі коливань, розрізняють пружинний маятник від фізичного, називають фізичні величини, які характеризують коливання та їх види; можуть розв’язувати найпростіші задачі на знаходження періоду, частоти, амплітуди коливань.
ставлення – учні встановлюють причинно-наслідкові зв’язки між різними аспектами коливань та їх властивостями, вчяться оцінювати результати вимірювань та можливих джерел помилок.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: учням може бути важко розуміти, як тема коливань пов’язана з реальними явищами, які вони спостерігають у повсякденному житті.