Мета: Ознайомити з принципом роботи сполучених посудин, пояснити закони, що регулюють поведінку рідин в них. Навчити учнів проводити вимірювання тиску за допомогою манометра.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні формують уміння пояснювати розподіл рідин в сполучених посудинах, вчаться аналізувати отримані дані та робити висновки на основі проведених вимірювань.
ставлення – учні формують прагнення дізнаватися більше про фізичні явища та процеси.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: важкість у застосуванні абстрактних понять та математичних формул для розв’язання конкретних задач.