Мета: показати алгоритм розв’язування задач на рівномірний прямолінійний рух. Розв’язати задачі різного типу та різнорівневі.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні орієнтуються в формулах для визначення швидкості, часу, шляху. Вміють працювати з різними одиницями вимірювання. Поступово засвоюють алгоритм розв’язування задач на механічний рух.
ставлення – усвідомлюють розуміння фізичних формул, вчяться аналізувати умову задач та оцінюють одержаний результат та його реальність.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: розв’язування задач.
Можливі труднощі: при виборі одиниць вимірювання, з якими найраціональніше працювати в даній задачі, у математичних розрахунках, які передбачають роботу з дробами.