Мета: ознайомити із принципами судноплавства та повітроплавання, спираючись на архімедову силу та умови плавання тіл. Розглянути, як судна залишаються на плаву, і зрозуміти, чому вони не тонуть, навіть якщо виготовлені з важких матеріалів.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні вчаться визначати, чи залишиться тіло на плаву в рідині чи газі. Вони також зможуть застосовувати ці знання до реальних ситуацій, наприклад, розуміти, чому повітряні кульки піднімаються вгору.
ставлення – вивчення судноплавства та повітроплавання може відкрити перед учнями цікаві питання та нестандартні ситуації. Вони матимуть можливість виявити свою творчість, шукаючи рішення та пояснення.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: вивчення судноплавства та повітроплавання може вимагати інтеграції з іншими предметами, такими як історія, географія. Важливо знайти спосіб зв’язати ці аспекти для більш глибокого розуміння.