Мета: ознайомити учнів із основними принципами і законами реактивного руху, розкрити його застосування у сучасних технологіях.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні вчяться аналізувати закон реактивного руху, роблять висновки щодо застосування, досліджують переваги і недоліки цього руху; закріплюють застосування закону збереження імпульсу на задачах.
ставлення – учні навчаються висловлювати свої думки, аргументувати погляди про деякі технологічні процеси та інженерні рішення.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: для деяких учнів може бути важко зрозуміти теоретичні концепції реактивного руху без можливості їх випробувати на практиці або без відповідного демонстрування.