Мета: розглянути поняття механічний рух, ввести систему відліку та її складові. Пояснити на прикладах, в яких випадках тіло можна вважати матеріальною точкою, в яких – ні. Проаналізувати відносність руху.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні дають означення механічного руху, вміють наводити приклади; називають об’єкти, які утворюють систему відліку; пояснюють на прикладах відносність руху.
ставлення – формують спостережливість і допитливість до фізичних явищ, вчяться розуміти гармонійну взаємодію людини і природи.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: у поясненні відносності руху.