Мета: Сформувати знання учнів про дію сили Архімеда, яка діє на тіла, занурені в рідину чи газ, та встановити умови плавання тіл.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні встановлюють співвідношення між густиною тіла та рідини (або газу), між силою тяжіння та силою Архімеда, необхідне для забезпечення умов плавання тіл.
ставлення – учні навчаються пояснювати, чому тіла можуть плавати чи спливати в рідині.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: розуміння, чому тіла можуть плавати чи спливати в рідині, може викликати питання та потребу в додаткових поясненнях.