🎁Знижка 10% для 7 НУШ, 8 НУШ, 9, 10, 11🎁
Мета: формувати в учнів поняття роботи електричного струму як міри витраченої електричної енергії та потужності струму як швидкості виконання цієї роботи; навчити обчислювати роботу та потужність, ознайомити з одиницями вимірювання роботи і потужності, назвами одиниць на честь учених, а також з методами непрямого та прямого вимірювання роботи струму; пояснити відмінність між номінальною та фактичною потужністю побутових приладів.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні обчислюють роботу електричного струму та потужність за відповідними формулами; переводять одиниці між джоулями та кВт·год, ватами та кіловатами; правильно користуються вольтметром, амперметром, секундоміром для лабораторного підрахунку та розуміють принцип роботи електролічильника.
ставлення – учні усвідомлюють економічну та екологічну цінність точного обліку електроенергії, формують відповідальне ставлення до енергоефективності й безпеки під час роботи з електроприладами.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, навчальна презентація, відеоматеріали, демонстраційні прилади.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: плутанина між роботою та потужністю; переходи між джоулями та кВт·год; розуміння різниці номінальної й фактичної потужності; точне дотримання правил підключення приладів під час лабораторних вимірювань.