Урок 56 Лінзи. Побудова зображень у лінзах

ФІЗИКА 11 КЛАС (НОВА ПРОГРАМА, рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.)

КОМПЛЕКТАЦІЯ:

  • Конспект уроку
  • Презентація уроку
  • Відеоматеріали до уроку

Мета уроку:

Навчальна: Закріпити та поглибити знання учнів про лінзи та фізичні величини, які характеризують лінзи; правила побудови зображення у лінзах; формувати знання щодо характеристик отриманих зоборажень.

Розвивальна. З метою розвитку мислення розвивати вміння: пояснювати подібні матеріали; виявляти аналогії; розкривати загальне і конкретне; встановлювати закономірності; встановлювати головне, суттєве у матеріалі, що вивчається; самостійно знаходити причинно-наслідкові зв’язки (робити висновки); узагальнювати; систематизувати, встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим; стисло і грамотно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їхню правильність; діяти за аналогією.

Виховна. Виховувати уважність, зібраність, спостережливість.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Наочність і обладнання: навчальна презентація, комп’ютер, підручник.


План вивчення нового матеріалу:

1. Лінза

2. Збиральна й розсіювальна лінзи

3. Фізичні величини, що характеризують лінзу

4. «Зручні промені»

5. Зображення предмета, яке дає збиральна лінза

6. Зображення предмета, яке дає розсіювальна лінза