Урок 49 для 11 класу з фізики. Розвиток уявлень про природу світла
КОМПЛЕКТАЦІЯ РОЗРОБКИ УРОКУ:
- План-конспект уроку
- Презентація уроку
- Відеоматеріали до уроку
(рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.)
ПЛАН УРОКУ:
- Оптика
- Корпускулярна теорія світла Ісака Ньютона
- Хвильова теорія світла Крістіана Гюйґенса
- Електромагнітна теорія світла
- Квантова теорія світла
- Корпускулярно-хвильовий дуалізм
Мета уроку:
Навчальна: Ознайомити учнів з історією розвитку поглядів на природу світла.
Розвивальна. З метою розвитку мислення розвивати вміння: пояснювати подібні матеріали; виявляти аналогії; розкривати загальне і конкретне; встановлювати закономірності; встановлювати головне, суттєве у матеріалі, що вивчається; самостійно знаходити причинно-наслідкові зв’язки (робити висновки); узагальнювати; систематизувати, встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим; стисло і грамотно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їхню правильність; діяти за аналогією.
Виховна. Виховувати уважність, зібраність, спостережливість.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Наочність і обладнання: навчальна презентація, комп’ютер, підручник.