🎁Знижка 10% для 7 НУШ, 8 НУШ, 9, 10, 11🎁
Мета: Ознайомити учнів із законом збереження і перетворення механічної енергії. Показати на прикладі руху скейтбордиста в рампі, як потенціальна енергія перетворюється в кінетичну і навпаки. Навчити учнів застосовувати закон збереження енергії для розв’язування задач.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні формулюють закон збереження механічної енергії. Розуміють процеси перетворення потенціальної енергії в кінетичну і навпаки. Вміють застосовувати закон збереження енергії для аналізу руху тіл. Створюють моделі, розв’язують задачі, використовуючи закон збереження механічної енергії.
ставлення – розуміють важливість закону збереження енергії в природі та техніці. Розвивають навички аналізу фізичних процесів та критичного мислення. Усвідомлюють значення раціонального використання енергії в повсякденному житті.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, навчальна презентація, відеоматеріали, демонстраційні прилади.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: розуміння абстрактного поняття збереження енергії в замкнених системах. Усвідомлення того, що енергія не зникає і не виникає з нічого, а лише перетворюється з одного виду в інший. Правильне та раціональне застосування закону збереження механічної енергії в задачах.