🎁Знижка 10% для 7 НУШ, 8 НУШ, 9, 10, 11🎁
Мета: Сформувати в учнів уявлення про природу електричного струму як напрямленого руху заряджених частинок. Визначити умови виникнення та існування електричного струму. Ознайомити з поняттями електричної провідності. Розглянути поділ речовин за провідністю, а саме – провідники, діелектрики і напівпровідники, їх характеристики та застосування у побуті та техніці.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні формулюють означення електричного струму, наводять приклади носіїв струму в різних середовищах; пояснюють умови виникнення електричного струму; класифікують речовини за їх електричною провідністю (провідники, діелектрики, напівпровідники); наводять приклади застосування цих матеріалів у побуті та техніці.
ставлення – учні формують відповідальне ставлення до безпечного використання електричних приладів, усвідомлюють важливість знань про електричний струм для розуміння роботи побутових і промислових пристроїв.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, навчальна презентація, відеоматеріали, демонстраційні прилади.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: складність розуміння механізму утворення електричного струму; плутанина у визначенні носіїв струму для різних середовищ; розрізнення провідників, діелектриків та напівпровідників за їх провідністю.