🎁Знижка 10% для 7 НУШ, 8 НУШ, 9, 10, 11🎁
Мета: Сформувати в учнів уявлення про електричне коло як систему з’єднаних елементів: джерела струму, споживача, з’єднувальних проводів і замикального пристрою. Навчити розрізняти послідовне та паралельне з’єднання елементів. Ознайомити з поняттям електричної схеми та умовними позначеннями основних елементів.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні називають обов’язкові елементи електричного кола та пояснюють їх призначення; розрізняють типи з’єднань (послідовне, паралельне); читають і складають прості електричні схеми з використанням умовних позначень; визначають умовний напрямок електричного струму в колі, креслять електричні схеми із заданими властивостями.
ставлення – учні усвідомлюють роль точного зображення електричних кіл і схематичних записів для безпечної та ефективної роботи з електропристроями; виявляють зацікавленість у практичному застосуванні знань про електричні кола.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, навчальна презентація, відеоматеріали, демонстраційні прилади.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: плутанина між послідовним і паралельним з’єднанням; складність у запам’ятовуванні умовних позначень елементів електричного кола; розуміння відмінності між умовним і реальним напрямком струму.