Мета: ознайомити учнів із методами досліджень природи, етапами пізнання фізичних досліджень. Навчити формулювати гіпотезу досліджень. Ознайомити із правилами безпечної поведінки під час уроків в кабінеті фізики.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні можуть продемонструвати знання з різних методів пізнання навколишнього світу, розрізняти пасивні методи від активних, наводити приклади експериментів та гіпотез;
ставлення – учні усвідомлюють дотримання правил безпеки під час експериментів, важливість пізнання законів фізики;
Навчальні ресурси: підручник з фізики, науково-популярні тексти про відомих фізиків, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: у формулюванні гіпотези дослідження, в розумінні поняття «фізична модель» і необхідності її створення для пояснення певних явищ.