Мета: ознайомити учнів із поняттям матерії та її видами. Пояснити різницю між об’єктами мікро-, макро- та мегасвітами. Розглянути будову атома.
Мета: розглянути основні положення молекулярно-кінетичної теорії та підтвердженнями кожного положення.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні формулюють основні положення МКТ і називають явища, які їх підтверджують. Під час відповідей використовують ключові терміни: хаотичний рух, дифузія, Броунівський рух, взаємодія молекул;
ставлення – учні навчаються працювати з різною інформацією та обмінюватися нею в групах.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: у розумінні одночасної дії сил притягання та відштовхування між частинками речовини.