🎁Знижка 10% для 7 НУШ, 8 НУШ, 9, 10, 11🎁
Мета: Ознайомити учнів із агрегатними станами речовини: твердим, рідким, газоподібним та плазмою. Пояснити, як речовина, що складається з однакових частинок (атомів, молекул або іонів), може набувати різних фізичних властивостей через відмінності у русі частинок і їх взаємодії. Розглянути особливості молекулярного розташування в кристалічних і аморфних твердих тілах та відмінності між їхніми фізичними властивостями. Познайомити учнів із сучасними наноматеріалами та їх застосуванням.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні визначають агрегатний стан речовини за її фізичними властивостями. Пояснюють зв’язок між молекулярною будовою та фізичними характеристиками (формою, об’ємом, плинністю, стисливістю). Аналізують приклади з повсякденного життя (танення льоду, поведінка рідин і газів) та знайомляться з сучасними ідеями в нанотехнологіях.
ставлення – учні формують цікавість до вивчення будови речовин. Усвідомлюють важливість агрегатних станів у природних та технологічних процесах. Цінують науковий підхід до пояснення змін у станах речовини.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, навчальна презентація, відеоматеріали, демонстраційні прилади.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: абстрактне уявлення про молекулярну будову та зміну агрегатних станів речовини. Усвідомлення необхідності у створенні та використанні наноматеріалів.