Мета: закріпити алгоритм розв’язування задач на рівномірний прямолінійний рух. Розглянути різні способи розв’язування задач, проаналізувати найбільш раціональні підходи. Формувати вміння аналізувати графіки руху тіл і визначати за ними параметри.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні розв’язують типові задачі на рух із застосуванням базових формул. Вміють працювати з різними одиницями вимірювання. Читають графіки рухів і визначають за ними параметри.
ставлення – усвідомлюють, що задачі є невід’ємною частиною процесу навчання фізики, оскільки розвивають логічне мислення, збагачують фізичні поняття.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: розв’язування задач.
Можливі труднощі: учням із початковим та середнім рівнем підготовки важко сприймати задачі на рух, зосереджуватися, аналізувати та запам’ятовувати формули на алгоритми.