🎁Знижка 10% для 7 НУШ, 8 НУШ, 9, 10, 11🎁
Мета: Ознайомити учнів із поняттям джерела електричного струму як пристрою, що створює та підтримує електричне поле для руху заряджених частинок. Пояснити принципи перетворення різних видів енергії в електричну. Ознайомити з класифікацією джерел на фізичні й хімічні. Розглянути будову, застосування та особливості гальванічних елементів, акумуляторів, генераторів, фотоелементів, електрофорної машини й термоелементів.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні розрізняють фізичні й хімічні джерела струму, пояснюють принцип дії фотоелемента, генератора, гальванічного елемента й акумулятора; наводять приклади практичного застосування різних джерел струму; аналізують зв’язок між видом енергії, що перетворюється, і типом джерела.
ставлення – учні усвідомлюють значення електричних джерел у сучасному світі, виявляють зацікавленість у вивченні технічних пристроїв, критично оцінюють важливість відновлюваних джерел енергії.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, навчальна презентація, відеоматеріали, демонстраційні прилади.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: складність розуміння фізичних процесів, що лежать в основі перетворення енергії в різних джерелах; плутанина між гальванічним елементом і акумулятором; складність у класифікації джерел за принципом дії.