Мета: ознайомити учнів із законом збереження імпульсу тіла, розвивати розуміння процесів взаємодії тіл та показати як застосовувати ці знання у практичних завданнях.
Компоненти ключових компетентностей:
уміння – учні вчяться застосовувати математичні формули для розв’язання завдань, пов’язаних з імпульсом та його збереженням, можуть проводити експерименти для підтвердження закону збереження імпульсу.
ставлення – учні вчяться оцінювати результати експериментів, завдань, щоб розуміти природу явищ, пов’язаних із законом збереження імпульсу тіла.
Навчальні ресурси: підручник з фізики, фізичні прилади, таблиці СІ та префіксів, навчальна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Можливі труднощі: тривалі обчислення або складні докази можуть вимагати великої концентрації, що може бути важким для деяких учнів.