Мета уроку: сформувати знання учнів про еволюцію фізичної картини світу, про теорію корпускулярнохвильового дуалізму та роль фізичної науки в науковотехнічному прогресі суспільства.
Очікувані результати: учні повинні знати, як за майже 2500 років свого існування фізична наука розвинула загальне уявлення про природу; розуміти зміст корпускулярнохвильового дуалізму як теорії, зумовленої двоїстою природою світла; оцінювати роль фізики в науковотехнічному прогресі, аналізувати корисні та негативні наслідки цього прогресу.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Наочність і обладнання: навчальна презентація, комп’ютер, підручник.
План вивчення нового матеріалу:
1. Еволюція фізичної картини світу
2. Розвиток уявлень про природу світла
3. Роль фізики в науково-технічному прогресі